Het Noord-Amerikaanse Continent - Reisverslagen van Dirk Willem Kwant - WaarBenJij.nu Het Noord-Amerikaanse Continent - Reisverslagen van Dirk Willem Kwant - WaarBenJij.nu

Het Noord-Amerikaanse Continent

Van harte welkom op mijn waarbenjij.nu! Binnenkort hoop ik voor zeker 8 maanden naar Canada te gaan! Omdat ik normaal gesproken ook al niet veel in ons kikkerlandje ben je te vinden, leek mij dit wel een mooie aanleiding om een site te starten! Ik hoop dat je je een beetje kan vermaken met mijn verhalen en foto's die ik hoop te plaatsen! Als je even om de hoek komt kijken, wees dan ook niet te beroerd om en berichtje achter te laten! Groeten!!!

(PS. Mijn adres is: Dirk Willem Kwant, 2565 Dixon Road, Abbotsford BC, V3G 2H2, Canada)

08 December 2008

26 November 2008

San Francisco!
Dirk Willem

Van harte welkom op mijn waarbenjij.nu! Begonnen als een mooie mogelijkheid mij af te reageren van mijn belevenissen in Canada, is inmiddels een leuke weblog geworden over al mijn buitenlandse avonturen. En dat zijn er nog al wat. Van werken in Canada tot vakantiewerk in Tsjechie tot langs reizen in Amerika en Europa, al dan niet met de vrachtwagen. Amuseer je, en vergeet vooral niet een reactie achter te laten ;) Groetjes!